loading...
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 171 1394/11/17 نظرات (0)

پروپوزال : بررسی‌دیدگاه هویت اجتماعی در وفاداری به نام تجاری

قیمت:150000ریال

موضوع:

پروپوزال : بررسی‌دیدگاه هویت اجتماعی در وفاداری به نام تجاری

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

شناسایی فرآیند روانی وفاداری مصرف کننده به نام تجاری یک موضوع کانونی در تحقیقات بازاریابی است(چادهوری و همکاران ،2001)ادبیات موجود دیدگاه های مختلفی را در این موضوع ارائه می کند. این مطالعات اغلب مفاهیم محوری و مرکزی مختلفی مانند : اعتماد (مورگان و هانت ،1994)، رضایت مشتری(گاربارینو جانسون و الیور، 1999) و ارزش درک شده (سیردشماخ و همکاران ،2002 و سوینی و ستار،2001) برای وفاداری به نام تجاری پیشنهاد می کنند. یک رویکرد یکپارچه که دربردارنده این سازه به مفهوم جامع در حال ظهور است(گاربارینو جانسون، 1999 ؛هاریس و گود،2004). تا امروز در ادبیات بازاریابی توجه کافی به سابقه شناسایی اجتماعی نام تجاری نشده است(به عنوان مثال، هویت نام تجاری و شناسایی نام تجاریت) و ایم موضوع هنوز در چارچوب های سنتی ثبت نمی شود.

مطالعات اخیر نشان می دهد که چشم انداز هویت اجتماعی می تواند دلایل روشنگری در توصیف رابطه بین یک شرکت و سهامدارانش باشد( آهرن و همکاران، 2005؛ باتاچاریا و سن، 2003؛ موخرجی و هی، 2008). یک دیدگاه هویت اجتماعی مدافع بررسی انگیزه های هویت مصرف کنندگان که به طور خاصی به خود ابرازی ، فزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در یک رابطه در حال بهبود بین شرکت و نام تجاری می پردازند ، است(باتاچاریا و سن، 2003؛ اسکالاس، 2004).

مطالعات اخیر شواهدی در مورد اثرات هویت و شناسایی نام تجاری در وفاداری است (هی و لی، 2010؛ مارین و همکاران، 2009). با این حال، تحقیقات اندکی بر روی یکپارچه سازی متغیر هویت اجتماعی با متغیرهای تغییر اجتماعی در توضیح وفاداری به نام تجاری موجود است. از آنجا که هر دو فرایند شناسایی اجتماعی (ریند فلیسچ و همکاران،2009) و تفاسیر از پویایی های خدمات (به عنوان مثال ، ارزش ،رضایت و اعتماد)(هارسی و گود ،2004) کمک به فرآیندهای روانی مصرف کنندگان، ترکیب هر دو فرایند به یک مفهوم وسیع تری از شکل گیری وفاداری به نام تجاری به نظر می رسد به طور مستقیم منطقی است.

انتقال به یک الگوی بازاریابی رابطه مند وفاداری به نام تجاری را به عنوان یک شاخص مرکزی از قدرت رابطه مشتری قرار می دهد.

بنابراین سوال اصلی در اینجا این است که آیا دیدگاه هویت اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری تاثیر دارد ؟



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • سه شنبه 25 خرداد 1395
  • سه شنبه 31 فروردين 1395
  • چهارشنبه 25 فروردين 1395
  • يکشنبه 23 اسفند 1394
  • شنبه 22 اسفند 1394
  • سه شنبه 11 اسفند 1394
  • چهارشنبه 21 بهمن 1394
  • شنبه 17 بهمن 1394
  • دوشنبه 12 بهمن 1394
  • پنجشنبه 08 بهمن 1394
  • دوشنبه 04 آبان 1394
  • سه شنبه 14 مهر 1394
  • شنبه 07 شهريور 1394
  • پنجشنبه 05 شهريور 1394
  • دوشنبه 02 شهريور 1394
  • يکشنبه 01 شهريور 1394
  • شنبه 24 مرداد 1394
  • دوشنبه 19 مرداد 1394
  • يکشنبه 18 مرداد 1394
  • شنبه 17 مرداد 1394
  • پنجشنبه 15 مرداد 1394
  • چهارشنبه 14 مرداد 1394
  • سه شنبه 13 مرداد 1394
  • دوشنبه 12 مرداد 1394
  • سه شنبه 16 تير 1394
  • دوشنبه 15 تير 1394
  • شنبه 27 دی 1393
  • سه شنبه 23 دی 1393
  • دوشنبه 22 دی 1393
  • يکشنبه 07 دی 1393
  • سه شنبه 11 آذر 1393
  • شنبه 08 آذر 1393
  • پنجشنبه 06 آذر 1393
  • دوشنبه 03 آذر 1393
  • سه شنبه 27 آبان 1393
  • دوشنبه 26 آبان 1393
  • پنجشنبه 22 آبان 1393
  • پنجشنبه 15 آبان 1393
  • يکشنبه 11 آبان 1393
  • چهارشنبه 07 آبان 1393
  • دوشنبه 05 آبان 1393
  • پنجشنبه 01 آبان 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • چهارشنبه 16 مهر 1393
  • پنجشنبه 10 مهر 1393
  • چهارشنبه 09 مهر 1393
  • سه شنبه 08 مهر 1393
  • دوشنبه 07 مهر 1393
  • شنبه 07 تير 1393
  • پنجشنبه 05 تير 1393
  • سه شنبه 03 تير 1393
  • دوشنبه 02 تير 1393
  • دوشنبه 26 خرداد 1393
  • شنبه 24 خرداد 1393
  • سه شنبه 20 خرداد 1393
  • شنبه 10 خرداد 1393
  • پنجشنبه 08 خرداد 1393
  • دوشنبه 05 خرداد 1393
  • پنجشنبه 01 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393
  • يکشنبه 21 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 01 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 27 فروردين 1393
  • جمعه 22 فروردين 1393
  • شنبه 16 فروردين 1393
  • شنبه 02 فروردين 1393
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • سه شنبه 20 اسفند 1392
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • دوشنبه 12 اسفند 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • چهارشنبه 23 بهمن 1392
  • سه شنبه 22 بهمن 1392
  • چهارشنبه 11 دی 1392
  • دوشنبه 09 دی 1392
  • دوشنبه 02 دی 1392
  • شنبه 30 آذر 1392
  • دوشنبه 20 آبان 1392
  • چهارشنبه 15 آبان 1392
  • دوشنبه 29 مهر 1392
  • پنجشنبه 07 دی 1393
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3631
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 319
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 1,457
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,554
  • بازدید ماه : 1,923
  • بازدید سال : 25,205
  • بازدید کلی : 974,980
  • کدهای اختصاصی