loading...
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 155 1393/04/03 نظرات (0)

پروپوزال بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان

قیمت:480000ریال

 

موضوع :

پروپوزال بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

بیان مساله :

يكي از مهم ترين سرفصل هاي روابط عمومي ارتباط با رسانه هاي تبليغاتي است. انتخاب بهترين روش براي انتقال پيام به مخاطب، هنر روابط عمومي است. اين توانايي با برخورداري از دانش شناخت رسانه ها، كاركرد آن ها و شناخت مخاطبان امكان پذير است. روابط عمومي پس از شناخت دقيق مخاطب به ارزيابي نيازهاي آنان پرداخته و براساس نياز مخاطبان اطلاعات مورد نياز گردآوري شده را در اختيار آنان قرار مي دهد. عدم استفاده درست از ابزار رسانه ها و عدم شناخت صحيح از نياز مخاطبان موجب شكست روابط عمومي در اهداف خود خواهد شد. بر اين اساس نياز روابط عمومي به رسانه ها و مجموعه هاي مشاور رسانه ها نمايان مي گردد.بطور كلي روابط عمومي و تبليغات از ابزارهاي ترويجي به حساب مي‌آيند.علاوه بر اينها از ديگر ابزارهاي ترويجي مي‏توان به فروش شخصي ، پيشبرد فروش و بازاريابي مستقيم اشاره كرد. اما مهمترين ابزارهاي مختلف ترويج، روابط عمومي و تبليغات هستند . با نگاهي گذرا به تاريخچه روابط عمومي در ايران، غالبا شاهد فعاليت روابط عمومي‏ها در قالبي كاملا دولتي هستيم كه وظيفه شان دفاع از ابعاد سياسي سازمان است و توجهي به مشتريان ندارد. در سويي ديگر شاهد تبليغاتي هستيم كه صرفا از سازمان حمايت مي كند و توجهي به مشتري ندارد. بدين معني كه روابط عمومي و تبليغاتي را تجربه كرديم كه هر دو در دفاع از سازمان و بدون توجه به مشتري فعاليت كرده اند.

منظور از تبليغات در روابط عمومي، تبليغات سياسي (پروپاگاندا) يا تبليغات تجاري نيست، بلكه تبليغاتي مدنظر است كه داراي رويكرد اطلاع‌رساني و افزايش آگاهي‌هاي عمومي افراد جامعه نسبت به برنامه‌ها، اقدامات و فعاليت‌هاي سازمان و ارائه گزارش به مردم و مخاطبين بدون هيچ‌گونه اغراق، بزرگ‌نمايي و دروغ‌پردازي باشد. روابط عمومي‌ها بايد منادي آن نوع تبليغاتي باشند كه با دستكاري انديشه‌ها و القاء، تلقين، دروغ و فريب، كاري نداشته باشد، بلكه به تبليغاتي بپردازد كه بر پايه‌ی اطلاع‌رساني،‌ افزايش آگاهي‌هاي عمومي، اقناع و ترغيب و آموزش انجام مي‌گيرد. (شبرنگي، 1382: 103-100). تبلیغ باید در معرض دید قرار گیرد، درک شود، آموخته شود، به یاد بماند و به عمل درآید. (پراتکانیس و دیگران،1383، ص‌۲۳). با تبليغات به‌موقع و متعادل مي‌توان برنامه‌ها و سياست‌هاي سازمان‌ها و دستگاه‌ها را براي مردم تشريح كرد و به تصوير كشيد و از همياري و همفكري و مشاركت مردم در اجراي طرح‌هاي منطقه‌اي و ملي سود جست. بنابراين در حرفه‌ی روابط عمومي و ارتباطات، منظور از تبليغ، به‌كارگيري فن ترغيب و تشويق و استفاده‌ی صحيح و مؤثر از همه‌ی تكنيك‌هاي ارتباط جمعي، گروهي و فردي است. (شبرنگي، 1382: 103-100).هدف از این تحقیق بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان می باشد .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • سه شنبه 25 خرداد 1395
  • سه شنبه 31 فروردين 1395
  • چهارشنبه 25 فروردين 1395
  • يکشنبه 23 اسفند 1394
  • شنبه 22 اسفند 1394
  • سه شنبه 11 اسفند 1394
  • چهارشنبه 21 بهمن 1394
  • شنبه 17 بهمن 1394
  • دوشنبه 12 بهمن 1394
  • پنجشنبه 08 بهمن 1394
  • دوشنبه 04 آبان 1394
  • سه شنبه 14 مهر 1394
  • شنبه 07 شهريور 1394
  • پنجشنبه 05 شهريور 1394
  • دوشنبه 02 شهريور 1394
  • يکشنبه 01 شهريور 1394
  • شنبه 24 مرداد 1394
  • دوشنبه 19 مرداد 1394
  • يکشنبه 18 مرداد 1394
  • شنبه 17 مرداد 1394
  • پنجشنبه 15 مرداد 1394
  • چهارشنبه 14 مرداد 1394
  • سه شنبه 13 مرداد 1394
  • دوشنبه 12 مرداد 1394
  • سه شنبه 16 تير 1394
  • دوشنبه 15 تير 1394
  • شنبه 27 دی 1393
  • سه شنبه 23 دی 1393
  • دوشنبه 22 دی 1393
  • يکشنبه 07 دی 1393
  • سه شنبه 11 آذر 1393
  • شنبه 08 آذر 1393
  • پنجشنبه 06 آذر 1393
  • دوشنبه 03 آذر 1393
  • سه شنبه 27 آبان 1393
  • دوشنبه 26 آبان 1393
  • پنجشنبه 22 آبان 1393
  • پنجشنبه 15 آبان 1393
  • يکشنبه 11 آبان 1393
  • چهارشنبه 07 آبان 1393
  • دوشنبه 05 آبان 1393
  • پنجشنبه 01 آبان 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • چهارشنبه 16 مهر 1393
  • پنجشنبه 10 مهر 1393
  • چهارشنبه 09 مهر 1393
  • سه شنبه 08 مهر 1393
  • دوشنبه 07 مهر 1393
  • شنبه 07 تير 1393
  • پنجشنبه 05 تير 1393
  • سه شنبه 03 تير 1393
  • دوشنبه 02 تير 1393
  • دوشنبه 26 خرداد 1393
  • شنبه 24 خرداد 1393
  • سه شنبه 20 خرداد 1393
  • شنبه 10 خرداد 1393
  • پنجشنبه 08 خرداد 1393
  • دوشنبه 05 خرداد 1393
  • پنجشنبه 01 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393
  • يکشنبه 21 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 01 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 27 فروردين 1393
  • جمعه 22 فروردين 1393
  • شنبه 16 فروردين 1393
  • شنبه 02 فروردين 1393
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • سه شنبه 20 اسفند 1392
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • دوشنبه 12 اسفند 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • چهارشنبه 23 بهمن 1392
  • سه شنبه 22 بهمن 1392
  • چهارشنبه 11 دی 1392
  • دوشنبه 09 دی 1392
  • دوشنبه 02 دی 1392
  • شنبه 30 آذر 1392
  • دوشنبه 20 آبان 1392
  • چهارشنبه 15 آبان 1392
  • دوشنبه 29 مهر 1392
  • پنجشنبه 07 دی 1393
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3631
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 319
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 1,586
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,683
  • بازدید ماه : 2,052
  • بازدید سال : 25,334
  • بازدید کلی : 975,109
  • کدهای اختصاصی