گزارش کاراموزی در بيمه
قیمت:50000ریال
موضوع :
گزارش کاراموزی در بيمه
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )
پيشگفتار :
يكي از عواملي كه در سرنوشت هر مؤسسه، گروه و فرد اهميت و ارزش اساسي دارد و آنها رادرنيلبه هدفها ياري ميدهد ; كيفيت رابطه آنها با افرادو مؤسساتي است كه باآنها سروكار دارند و همچنينبا افكار عمومي جامعهاي است كه در آن به فعاليت مشغولند. هر اندازه اين ارتباط به شكل مؤثري گسترش يافته باشد، به همان اندازه آن فرد، گروه و مؤسسه در دستيابي به اهداف خود موفقتر ميباشد . اكنون به عنوان يك اصل اساسي در مديريت پذيرفته شده كه افراد و مؤسسات براي رسيدن هرچه بهتر و راحتتر به مقاصد خود نيازمند به حسن رابطه و درك متقابل و توسعه تفاهم با يكديگر و عموم مردم ميباشند .
مديران مؤسسات به دلايل فوق، در تشكيلات خود اقدام به تأسيس دفتر، واحد يا بخشي تحتعنوان روابط عمومي نمودهاند تا از طريق آن ارتباط مفيد و مؤثر را با افراد داخل و خارج سازمان برقرارنمايند و با آگاه كردن، تشويق و ترغيب آنان، به اهداف مديران، سريعتر، راحتتر و با هزينه كمتر جامهعمل بپوشانند . دست اندركاران چنين دفاتري همه روزه در تلاشند تا با استفاده از تكنيكها وتخصصهاي حرفه روابط عمومي، به گسترش تفاهم و ارتباط مؤثر بپردازند . دکتر حميد نطقی بنيانگذار روابط عمومی علمی در ايران در تعريفی که از روابط عمومی از او خواسته شد معتقد است : روابط عمومی وكيل مدافع سازمان در بيرون و مدعی العلوم در داخل سازمان است . دراين گزارش به برخی مباحث روابط عمومی و تبيين جايگاه آن در شركت سهامي بيمه ايران پرداخته می شود .
در خاتمه ضمن سپاس ازكليه اساتيد ، پژوهشگران ، دانشجويان و دست اندركاراني كه از ابتدا تا كنون در راه پيشبرد اهداف روابط عمومي همت گمارده اند لازم ميدانم از استاد گرانقدر جناب آقاي غني زاده جهت محبت هاي دلسوزانه اي كه از شهريور ماه 1385 تا كنون نسبت به اينجانب داشته اند همچنين ياري ايشان در راه گردآوري اين گزارش تشكر و قدرداني فراوان بعمل آورم .
فهرست مطالب :
پيشگفتار .......................................................... 4
روابط عمومي در نگاهي كلّي........................... 5
مقدمه اي كلي براي كاروزي ................................... 32
فصل اول : شركت سهامي بيمه ايران
تأسيس........................................................ 36
نمودارسازماني......................................................... 37
شروع فعاليت ها، اهداف، سياست ها.................................. 41
طرحهاي اجرايي و برنامه ريزي هاي اينده................................... 45
فصل دوم: روابط عمومي شركت سهامي بيمه ايران
شرح عملكرد................................................. 55
نمودار سازماني .................................................. 58
شرح وظايف كلي / عناوين شغلي ................................. 60
انتشار ترازنامه مالي شركت به منظور شفاف سازي .................. 91
آشنايي با نشريه پيام بيمه .......................... 95
فصل سوم : ضمائم ـ منابع
ضمائم ............................................. 98
منابع .................................. 107